کردهای استان بوشهر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 73297
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



نژاد
نژاد مردم روستای دهرود و کردوان استان بوشهرو...




 

 

تروستای کردوان

عکس بالا از سایتWWW.KHORMUJ.AX.COM گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

رضا ببابانی
ساعت1:20---8 فروردين 1392
با سلام وعرض تبریک نوروز باستانی خدمت شما دوست عزیز


با توجه به اینکه من نیز فرزند کوچکی از ایل زنگنه هستم از اینرو یک وبلاگ در زمینه شناخت این ایل وروستایی که در اون متولد شدم ومردمش زنگنه هستن رو را ه اندازی کردم


امیدوارم که بتونیم با تبادل لینک این راه رو هموارتر بکنیم


با تشکر
پاسخ:


Majid
ساعت9:58---2 فروردين 1392
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


Majid
ساعت19:47---11 بهمن 1391
سلام و درود بر شما دوست عزیز
ممنون از حضور و لینک شما
شما رو با کمال میل لینک کردم


masoud
ساعت19:39---10 آذر 1391
وبلاگ خوبی دارید به نم هم سر بزنیدhttp://kordonews.mihanblog.com

جمشيد
ساعت9:14---6 آذر 1391
دوست عزيز سلام از اينكه شما هم ولاتي ما هستيد خوشحالم ولي واقعا شما را نمي شناسم از وبلاگتون هم ممنونم كه محل خود را معرفي مي كنيد.شما را لينك كردم باز هم ممنون
پاسخ:سلام ممنون از اینکه من رو لینک کردید.درسته واقعا من رو نمیشناسید چون من تو بوشهر به دنیا امده ام و بزرگ شده ام.دهرود یک بار اومدم خیلی تو بهار قشنگه


ساعت23:49---5 آذر 1391
سلام. وب زیبایی داری ولی تا اونجایی که بنده شنیدم کردوان به معنی کره دوان می باشدو... .
پاسخ:با عرض سلام خدمت شما آقای شاهین شما درست اشاره می کنید.اما فکر نمی کنید این مطلبی که شما گفتید.حرف کسانی است که در پاسخ به اینکه اسم محل زندگیشان از کجا آمده اولین دلیل منطقی که به فکرشان آمده را برای خود ودیگران قبولانده اند.اما حرف من با سند است که نژاد دهرودی ها و کردوانی ها از عشایر کرمانشاه است.شما میتوانید با مراجعه به کتب زیر پاسخ درست را دریافت کنید 1-ایل‌ها و طایفه‌های عشایری کرد ایران. علی میرنیا. ناشر نسل دانش. ایران. ۱۳۶۸ 2-عبدالله شهبازی، مقدمه‌ای بر شناخت ایلات و عشایر، تهران: نشرنی، ۱۳۶۹ 3-جمشید صداقت کیش: کوردان پارس و کرمان سال۱۳۸۱ 4-ایوانف، نکته‌هایی دربارهٔ کردها ج. ۱ 5-تاریخ افشار - میرزا رشیدادیب الشعرا -


سعید
ساعت10:57---5 آذر 1391
سلام واقعا خیلی متن زیبایی نوشتی.من اهل کردوانم و نمیدونستم که کردم.

bm-eng
ساعت1:34---5 آذر 1391
سلام به هم زبانان عزیز بوشهری.خیلی خوشحال میشیم که از سایت مهندسی پزشکی مهندسی زندگی بازدید بفرمایید.اگر مایل بودید مارا با نام "مهندسی پزشکی مهندسی زندگی" به آدرس : http://bm-eng.ir لینک بفرمایید.به ماهم افتخار دهید شما رالینک کنیم.باتشکر .مدیریت وبسایت مهندسی پزشکی مهندسی زندگی.هم زبانها پشت هم باشند برای همه بهتر است.

یاسر
ساعت23:06---4 آذر 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری. باعث افتخارمه که بتونم با شما تبادل لینک کنم . اگه مایل هستید منو با این اسم ♥) بــــــــــرق قــــــــدرتــــ (♥)
اینجا لینک کن بعد بیا تو نظراتم بگو که تورو با چه اسمی لینک کنم تا بتونم تبادل لینک داشته باشیم.http://www.tomas-web.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: